kaningalen

Alla inlägg under januari 2012

Av mellis privatsson - 29 januari 2012 12:37

Hejsan!

jag vet jag har inte bloggat på länge men det var för att jag har varit i min släkts stuga på pappas sida då.

så jag har inte internet där så jag tog inte heller med mig darton.

pappa har ej gjort nätvärk  där så det så!

det är jätte jobbigt att inte ha darton där.

men det var väl det jag tänkte på.

hej då! ses nästa gång jag bloggar.

ni får se bilder då  hej då<3 

Av mellis privatsson - 23 januari 2012 18:08

jo jag öndrar om jag ska ha den här headern som jag har nu /den vill jag ha. eller den här :



har nämligen gjort den själv men visst ska det vara den andra jag menar min är inte snygg för proffset gjorde den som jag har nu och då menar jag inte att jag har gjort den utan alva har gjort den <3 skit nöjd :D  

Av mellis privatsson - 23 januari 2012 16:09

Hejsan! jag har ju skrivit om att jag har två kaniner men nu kommer en liten sak som hände Pepsi.

jag var med en kompis och då tog vi in kaninerna i mitt rum och då har vi ett litet biorum och upp till det så har vi typ en ramp och då har vi en liten spricka och när Pepsi kom och skulle hoppa upp på "rampen" så fasnade hon i sprickan med klon och hon kom inte loss.

Och så klart ramlade hon på ryggen och jag kom för att hjälpa henne.

då kom Sally och nafsade mig i foten.

-Sally sluta sa jag till henne.

och sedan ryckte jag bort hennes klo och sedan kan man säga att Pepsi inte hoppade upp där nå mer den gången kommer hon någ aldrig glömma  .

 

 

 

                              kramizar melliz 

Av mellis privatsson - 22 januari 2012 16:02

Jag heter Alva och är Melliz kompis. Jag och hon gjorde hennes header förut ;)

Jag är en tjej på snart 11 år som bloggar om min vardag, kaniner och lite annat. Jag har själv en sötis kanin, som Melliz :D

Min kanin ^.^ 

Kom till min blogg här!


Av mellis privatsson - 22 januari 2012 13:56

hejsan svejsan!

ja, nu kommer dom!

de som jag pratar om är mina kaniner så ni vet det 

 -heja pepsi heja sally...!

nu kommer dom...           

                                                       

dom som är grå hon heter sally och hon som är vit och grå heter pepsi!

hej då! kommer komma mer inlägg på kaninerna och bubbel min katt. hej då!!!

     

Av mellis privatsson - 22 januari 2012 11:52

...inte så mycket bilder.

...kommer vara inne så mycket jag kan.

...jag har en till blogg med en kompis som heter:

mirremelliz.bloggplatsen.se

...jag hoppas att ni kommer komentera mycket.

...jag har själv två kaniner som ni kommer få se längre fram.

...jag har en katt som ni också kommer och få se längre fram.

   

                                            detta är jag:    



Av mellis privatsson - 21 januari 2012 13:18

hejsan till min nya blogg!

som ni kanske vet har jag redan några tusen fler.

bara för att bloggen heter kaningalen så ska jag också blogga om hästar och om lite allt möjligt!

så vi ses.....kanske!<3







                                        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards